نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

وضعیت متفاوت استقلال و پرسپولیس در روزشلوغ نقل و انتقالات | از بمب مظاهری تا قهر گل محمدی!

  • کد خبر: ۴۱۹۳۲
  • ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
وضعیت متفاوت استقلال و پرسپولیس در روزشلوغ نقل و انتقالات | از بمب مظاهری تا قهر گل محمدی!
دو باشگاه پرطرف‌دار پایتخت دیروز رفتار متفاوتی را در بازار نقل‌و‌انتقالات رقم زدند.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ استقلالی‌ها که چند‌روزی بود هیچ صیدی به دست نیاورده بودند، از بامداد دیروز تورهایشان را برای بازیکنان لیگ پهن کردند وتاحدودی به اهداف خود رسیدند. اما نیمه سرخ پایتخت، روز خوبی را پشت‌سر نگذاشت. بعد از آنکه خبر تمدید قرارداد بشار رسن (البته به شرط پرداخت مطالبات قبلی این بازیکن) تا حدودی هواداران پرسپولیس را شاد کرده بود، عصر دیروز یحیی گل‌محمدی در اقدامی عجیب عنوان کرد که بعد از لیگ قهرمانان آسیا این تیم را ترک خواهد کرد!


بمب اول نقل و‌انتقالات به نام آبی‌ها ثبت شد

آبی‌پوشان پایتخت که به‌واسطه حضورشان در فینال جام حذفی دیرتر از سایر تیم‌ها وارد بازار نقل‌و‌انتقالات شده بودند، سعی کردند پرسروصدا وارد شوند و اتفاقا موفق هم بودند. پیشنهاد اولیه سعادتمند به علیرضا حقیقی که بعد از پیوستن حامد لک به پرسپولیس، دل چندان خوشی از سرخ‌ها نداشت، نشان داد سرپرست مدیرعاملی استقلال هم چندان از حاشیه‌سازی و بمب‌ترکاندن بدش نمی‌آید. گلر سابق پرسپولیسی‌ها بعد از آنکه مطمئن شد فصل بعد باید ذخیره حسینی باشد، تصمیم گرفت عطای حضور در استقلال را به لقایش ببخشد. آبی‌ها بعد از این اتفاق دست روی شاه‌ماهی بازار امسال (در پست دروازه‌بانی) گذاشتند و موفق شدند رشید مظاهری را آبی‌پوش کنند؛ دروازه‌بانی که به اذعان بیشتر کارشناسان، در کنار پیام نیازمند بهترین دروازه‌بانان حال حاضر لیگ محسوب می‌شوند.


استقلال به‌دنبال تقویت نقاط ضعف

استقلالی‌ها که در فصل گذشته بیشترین ضربه را از ناحیه دروازه‌بان و خط دفاعی‌شان خورده بودند، بعد از جذب مظاهری اقدام به تمدید قرارداد چند مهره کلیدی‌شان کردند. وریا غفوری و فرشید باقری، ۲ بازیکنی بودند که دیروز با این باشگاه تمدید کردند و روزبه چشمی هم توافقات اولیه برای تمدید را با مدیران این باشگاه انجام داد تا در اولین فرصت امضایش را پای قرارداد آبی‌ها بیندازد.

همه این‌ها در‌حالی بود که عصر دیروز مدیران آبی‌پوش میزبان محمدحسین مرادمند هم بودند. مدافع شهرخودرویی‌ها که در فصول اخیر یکی از تأثیرگذارترین مهره‌های این تیم بوده، بعد از آنکه با سعادتمند و دوستانش به توافق نرسید، در اقدامی عجیب مسیر باشگاه پرسپولیس را در پیش گرفت تا مذاکراتش را با این تیم ادامه دهد!


نامجو مطلق مربی موقت استقلال

همه این اتفاقات در‌حالی رقم می‌خورد که استقلال تازه دیشب سرمربی موقتش را شناخت!
سرنوشت بازگشت استراماچونی به جمع آبی‌های پایتخت هنوز مشخص نیست و آنچه در میان روشن است این‌که مربی ایتالیایی نمی‌تواند همراه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باشد؛ مدیران این تیم که تنها تا فردا مهلت ارسال لیست آسیایی را دارند، سرانجام پس از جلسه عصر امروز هیات مدیره که با حضور همه اعضا برگزار شد، سکان هدایت این تیم را به صورت موقت به مجید نامجومطلق سپردند تا وی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هدایت آبی‌های پایتخت را برعهده داشته باشد.
تمرینات تیم استقلال برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز به طور منظم زیر نظر مجید نامجو مطلق سرمربی استقلال آغاز خواهد شد.


خودزنی به سبک یحیی!

درحالی‌که هواداران نیمه آبی پایتخت دیروز تاحدودی از عملکرد تیمشان در بازار نقل‌و‌انتقالات رضایت داشتند، قرمز‌های پایتخت عجیب‌ترین وضعیت ممکن را تجربه کردند. بعد از آنکه مهدی رسول‌پناه در یکی‌دو روز گذشته چند ستاره را برای تیم گل‌محمدی خرید، دیروز هم با بشار رسن برای تمدید قرارداد به تفاهم رسید تا خیلی‌ها فکر کنند اوضاع در پرسپولیس، مطلوب پیگیری می‌شود؛ اما به‌یک‌باره آسمان آفتابی سرخ‌ها ابری شد، اول خبر جدایی علیپور و بعد از آن هم شوک جدایی گل‌محمدی!

سرمربی جوان پرسپولیس پیش‌از اینکه تمرین تیمش شروع شود، در اتفاقی غیرمنتظره از سمتش استعفا کرد. او در حاشیه تمرین عصر دیروز گفت: فردا (امروز) نامه عدم همکاری‌ام با باشگاه پرسپولیس را به مسئولان ارائه خواهم کرد و بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از پرسپولیس جدا خواهم شد. گل‌محمدی که تمام وعده‌وعید‌های کادر مدیریتی این تیم را توخالی و پوچ می‌داند، مدعی است کسی که می‌آید و مسئولیت مدیریت باشگاه را برعهده می‌گیرد، باید به تعهدات مدیران پیشین هم که به بازیکنان داده‌اند، عمل کند.
 
گل‌محمدی ادامه داد: وقتی من می‌آیم مدیرعامل یک تیم می‌شوم، باید بدانم که در چه کسوتی قرار گرفته‌ام و مشکلات را حل کنم؛ اما اکنون شخصی به باشگاه آمده، کار کرده و مشکلات زیادی را درست کرده است، دلیلی نمی‌شود که ما اکنون هم مشکل داشته باشیم. وظیفه مدیر فعلی است که این مشکلات را حل کند و این اختیارات را هم دارد؛ چرا‌که می‌تواند با تصمیم‌گیری‌های خود این کار را انجام دهد. باید با اقدامات خود درآمدزایی کند و بحث من در‌این‌باره است. ما در این چند وقت فقط دروغ شنیدیم و متأسفانه تیممان بسیار اذیت می‌شود و هیچ‌کس در تمرینات تمرکز ندارد.

این رفتار‌ها و این جنس صحبت‌های گل‌محمدی برای هوادارانی که او را دنبال می‌کنند، بسیار آشناست. آقای سرمربی پیش‌تر و زمانی که در مشهد هم فعالیت می‌کرد، چندین‌و‌چند‌بار به بهانه‌های مختلف از سمت خود استعفا کرده بود و بعد از آنکه خواسته‌هایش محقق می‌شد، دوباره به کار خود بازمی‌گشت.

این‌همه در‌حالی است که خیلی‌ها این رفتار گل‌محمدی را در این بازه زمانی تحمل‌ناپذیر می‌دانند و معتقدند مدیریت باشگاه همین فردا باید تکلیف او را یکسره کند. این عده بر این باورند که گل محمدی در مسیری قدم گذاشته که همین چند وقت پیش فرهاد مجیدی آن را انجام داده بود و اتفاقا به‌واسطه آن، استقلال را کاملا به حاشیه برد، حالا یحیی هم برنامه‌ای مشابه با پلن فرهاد را این‌بار در پرسپولیس به اجرا درآورده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->